Mitt liv

Hej.

Gud vad jag är dålig på att blogga. Men jag har rätt så mycket annat helt enkelt.
Har vart en helt vanlig tråkig tisdag. Jag har haft utvecklingssamtal och det gick bra :)

Finns inte så mycket mer att skriva...är verkligen less på skolan.
Känns som man går dit och inte gör nån nytta. Eller det gör man ju, men känns som man skulle göra mer nytta att vara hemma. Det låter konstigt men det finns så mycket att pyssla med.
Aja, skolan är ingen plats jag vill vara i nu.
Vill bara bort bort bort därifrån. Men så funkar inte livet. Om man ska ha nått.
Det är inte så lyckat. Men jag försöker iallafall.







 

Kommentarer
Postat av: Tova

kämpa på <3

2009-03-17 @ 22:43:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0