SKANDAL

Jo.  Melodifestivalen är avgjord. Vinnarlåten som ska åka till Moskva är...operalåten La Voix!!
Jag säger bara ett ord: SKANDAL! Eller jag fick nog bara värsta chocken. Om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte ett skit om hur det går. Det värsta var att Snälla Snälla var 11 poäng från att vinna!!
Ibland undrar jag...hur tänker vi i Sverige egentligen?



Men jag får väl ändå säga grattis till Malena då.
Svenska folket verkade ju tycka att hon var bra. Jag verkar inte tillhöra dom.
För enligt mig var hon långt ifrån bra.


Kommentarer
Postat av: caroline

Jag håller med dig Elina, hon var långt ifrån bra..

2009-03-15 @ 10:42:31
URL: http://vikman.blogg.se/
Postat av: kerstin

Först skriver du att du knappt kan vänta tills finalen och nu skriver du att du inte bryr dej ett skit? Kan du bestämma dej? haha

2009-03-19 @ 15:20:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0