Skratt-flumdag

Haha,  ja dagen blev roligare än vad jag hade trott. Sofia.E och jag satt där klockan 11.00 i kyrkan och var med på den dödstrista gudstjänsten.

Efter det drog vi till Coop och åt på donken. Och sen gick vi runt och tittade lite :P Inte speciellt kul, men vi har så kul ihop. Vi tänkte sen ta bussen hem till mig, men bussen gick typ en gång i timmen. Så vi började gå...och vi kunde inte vara tysta. Fan vad i garvade åt typ ingenting! Vi var riktigt flum! Men kul, det var det :D

Hemma hos mig bestämde vi oss för att dra en sväng till Väsby Centrum, vi fick typ vänta en kvart på bussen men tillslut så var vi framme :P Vi gick runt och tittade i affärer och gick och drömde att vi hade flera miljoner så vi kunde köpa allt...
Vi gjorde inte så mycket mer, drog hem sedan.

Och där slutar min dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0