Störd dag

Hejsan!

Jo, man kan nog kalla den här dagen störd. Jag skulle kunna ha fått tre håltimmar, men fick ingen.
Dagen skulle börjat med franska men Lise-Lotte var inte där så jag fick håltimme. Men jag had eingen lust att gå hem ensam så jag var med på Sofia.K:s SPK-lektion och pluggade lite engelska där :) Mycket bra jobbat där Elina!
Nästa lektion var musik och Carin var sjuk så vi hade ingen lärare där också. När vi var såå när apå och få håltimme så får vi reda på att Anna-Lena ska hålla i musiklektionen. Hon är våran idrottslärare...och så ska hon hålla i en musiklektion...lyckat. Det blev som vi trodde, inget klokt gjort på lektionen. Jag sjöng lite medans Sofia.K och Maria spelade gitarr och piano. Det var en musiklektion som vi lika gärna kunde skippat.

Sen efter lunchen så var det engelska. Vi har engelska med Lise-Lotte, men eftersom hon var borta så trodde vi att vi skulle få håltimme. Men nejdå, såklart vi inte skulle få slippa. En svenskalärare hade vår engelskalektion.

Kan ni hålla med mig om att det varit en störd dag för min del??


Dagen var precis lika störd som jag var på den här bilden som togs idag på NO-lektionen xD

En störd dag = En störd Elina.


Kommentarer
Postat av: Anita

Tack så jätte mycket (=

2009-03-12 @ 21:48:15
URL: http://nit.blogg.se/
Postat av: caroline

Jag diggar dina brillor :D<3

2009-03-12 @ 22:54:36
URL: http://vikman.blogg.se/
Postat av: elina

Jo, visst var dom snygga? ;P

2009-03-13 @ 15:59:48
URL: http://eeliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0