Andens meningslösa liv

Hej!

Ännu en dag med skinande sol ute, härligt! Gick ut imorse och fotade lite :)







Har inte hänt något speciellt denna skinande dag. Nu ikväll har jag sett på två avsnitt av Det Okända.
Det första avsnittet berörde mig verkligen. Det handlade om en orolig själ som hade haft ett förtaskigt liv.
Jag tyckte bara så synd om henne. Och nu har hon fått folk att bekräfta det som hänt. Nu först hade hon fått ro.
Stackars, stackars ande. Vilket hemskt liv hon måste ha haft.
Hon har nog inte fått alla i hela världen att förstå. Men iallafall mig. Ingen ska någonsin behöva ha ett sånt hemskt liv som hon hade. Ingen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0