Laptop!

Hejhopp!

Åh det är så härligt! Jag sitter här nu med en liten smidig laptop!
Ja, de skulle slänga datorer på pappas jobb så då fick jag den här :D Det är så härligt och kunna sitta i sängen och blogga! Så nu sitter en väldigtla glad Elina här i sängen.

Hann inte med någon uppdatering igår. Var i stallet på en teorikurs och sen när jag kom hem så var det dags för Det Okända på TV.

Men idag har det väl varit en vanlig dag. Sofia.K, jag och Elaine tog jättemycket bilder på en rast. Så här kommer bilder från min dag idag!


Sofia.K, Elaine och jag. Observera! Jag är osminkad!




Jag lånade Elaines coola solbrillor :)


Jag var på lite crazy humör, hihi :)





Ja, det var min dag det. Nu ska jag kolla på TV, pusshej!






Kommentarer
Postat av: Sofia.e

SUper dag idag=) <3

2009-03-26 @ 21:18:18
Postat av: Tova

vad roligt! vi köpte faktiskt oxå en ny dator precis:P haha sammanträffande...

roliga bilder, det ser ut som du flyger!! haha <3

2009-03-26 @ 21:43:39
Postat av: Sofia K

haahha rolig rast med dig puss!! <33<3<3

2009-03-27 @ 16:23:17
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/
Postat av: Mona

sv: tack så mkt:) detsamma

2009-03-27 @ 21:48:15
URL: http://monans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0