Sommarklänningar!

Okej, det är en bit kvar till sommaren. Men jag kan inte hålla mig. Jag har hittar några superfina klänningar från Gina Tricot!


Den här är så fin! Själva helheten. Jag ser den framför mig som den perfekta skolavslutningsklänningen.



Härlig klänning. jag gillar alla detaljer, jag tycker att dom gör ett klädesplagg så speciellt på sitt sätt.
Tänk er den här som en härlig strandklänning. Lite avslappnat. Men som även funkar finfint sena sommarkvällar!



Den här klänningen är så ful så att den blir fin. Jag gillar den.
Den perfekta strandklänningen men inget mer, tack.



Det skriker bara fest fest och ännu mera fest om den här klänningen!



Sjukt söt klänning! Jag brukar inte gilla klänningar med blommönster på, men den här föll mig i smaken.
Den här är min favorit bland dessa klänningar. Jag har blivit helt kär i den! Skulle inte tacka nej till att gå med den i sommar!


Vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0