Bloggdöden har attackerat mig

Hejhej!

Hoppas jag inte förlorar er, kära läsare. Jag har bara inte haft någon lust att blogga men nu är jag tillbaka igen.
Åh det känns så härligt att vara frisk igen. Okej, förkylningen och hostan finns fortfarande kvar, men jag har ingen feber längre och det måste nästan firas!

Idag har det varit en sjukt slapp dag i skolan. Den började visserligen med matteprov som det gick åt skogen på men efter det har allt varit lugnt. För på SO:n så spelade vi brännboll (inte jag men typ resten av klassen) och så hade vi picknick med våran SO - lärare och NO - lärare eftersom att vi inte ska ha dem nästa år som lärare så var det som en avslutningspicknik. Usch det är verkligen sorligt att inte få ha dem nästa år. De är verkligen bra lärare.

Efter den mysiga pickniken så skulle jag inte vara med på Idrotten eftersom att jag är förkyld så jag frågade snällt min lärare om jag fick gå hem och plugga istället och det gick bra.

Det har jag gjort också - pluggat. Har franskaprov imorgon eftersom att jag var "sjuk" när de andra gjorde det provet.
Så lite plugg blev det minsann. Det kommer bli jättemycket plugg den här veckan för min del.
Först imorgon har jag ju franskaprovet, på onsdagen har jag engelskaprov och på fredagen matteprov.
Inte lite va? Jag kommer få plugga häcken av mig. Men man kan ju ändå tänka lite posotivt. Det här är den sista riktiga skolveckan så lixom. Den här veckan, sen är det över. Jag måste klara det så kan jag känna mig förtjänt av ett sommarlov sen. Det låter väl bra?

Nu ska jag snart träffa Sofia.E. Lite paus behöver man i allt slit. Pusshej.



Kommentarer
Postat av: Sofia K

kul att du börjar blogga igen!

2009-05-25 @ 19:50:37
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/
Postat av: Tova

Nej du har inte förlorat läsare! ps. skönt att du är frisk! pusss

2009-05-25 @ 21:25:51
URL: http://tovalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0