En dag med Tilda

Hejsan.

Idag vaknade jag jättetidigt! Halv nio :P Klockan kvart i elva var jag hemma hos Tilda. Det var ett tag sen så jag drog dit.
Tilda blev jätteglad när hon fick se mig :) Vi lekte lite och kollade sen på Teletubbies. Sen efter lunch var det dags att sova middag för Tilda, och för min del också. Ja, jag la mig där på golvet brevid Tildas säng och somnade. Haha.
Jag älskar att sova.

Ikväll så har pappa och jag åkt iväg till Djursholm och Stocksund där pappa bodde när han var liten.
Det var faktiskt, kul är kanske fel ord men intressant. Intressant att se vart en annan växt upp. Nej, men det är en känsla som jag inte kan beskriva. Det kändes nyttigt på ett sätt.

Nu ska jag sova. Imorgon är det genrep av musikalen. Bäst att vara pigg då.

Godnatt på er!


Cedergrenska Tornet i Stocksund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0