En kjol - två klädesplagg

I helgen så var jag lite fiffig. Jag var trött på mina egna kläder så jag tänkte testa något nytt. Jag hittade en gammal kjol som tillhörde mamma och så fiffig som jag är så kom jag på två sätt man skulle kunna använda den.

Det första var att sätta på sig den som en vanlig axelbandslös topp och spänna in i midjan med ett hårspänne.
Såhär ser det ut!



Det andra klädesplagget jag gjorde ser ut som en tunika men är själva kjolen som sitter högt i midjan inspänd också denna gång med ett hårspänne. Och så har man ett exempelvis linne under som gör så att kjolen och linnet tillsammans ser ut som en tunika. Såhär!



Vad tyckte ni? Hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: Tova

Hiss :D

2009-05-25 @ 21:28:02
URL: http://tovalondon.blogg.se/
Postat av: Tova

Hiss :D

2009-05-25 @ 21:28:55
URL: http://tovalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0