Genrep

Hej på er!

Idag har vi haft genrep. Var jättenervös innan, kände att jag fick lite ont i halsen och så. Så Agnes och jag drog hem till mig på lunchen och hämtade halstabletter. Hur kan man leva utan dom?
Sen har vi också nu trådlösa mickar och en riktigt ljudtekniker. Trots att jag var så nervös så gick det helt okej.

Det känns bara så jobbigt. Jag sitter här nu och känner mig sjuk och febrig. Det här med musikalen tar kol på oss alla.
Jag tror alla är nervösa och spänningen finns där. I årets musikal är ALLA delaktiga. Och ALLA behövs för just sin grej.
Och hälften av oss är väl inte helt friska pga allt slit för denna musikal. Och det gör så att vi går runt och smittar varandra känns det som. Och 39 graders feber hindrar ingen. Inte Ellinor iallafall. Min motspelerska i Mamma Mia.

Jag bjussar på en bild på oss i omklädningsrummet på genrepet idag!



Kommentarer
Postat av: Tova

lycka till på musikalen!!! och krya på dig!! <3<3<3

2009-05-11 @ 20:51:43
URL: http://tovalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0