Jobbig ångest

Åh, nu sitter jag här med värsta ångesten över två saker.

1. Det är så att på KONFAN har vi blivit indelad i olika smågrupper som ska träffas. Jag skulle såklart komma ensam i en grupp och alla mina kompisar har fått reda på när dom ska ha sin träff men jag vet inte när jag ska ha min. Sjukt störande. Och hur ska jag klara av detta? Jag gillar inte att vara ensam bland främmande personer.

2. Har engelskaomprov imorgon så jag måste plugga PLUGGA PLUGGA!

Ja, så ser det ut just nu i mitt liv. Den där första punkten mår jag riktigt dåligt över.
Och jag menar det verkligen.




Kommentarer
Postat av: Maddis

Låter jobbigt det där med konfagruppen men försök att se det från den positiva sidan.Genom att möta nya människor så växer och utvecklas man och efteråt har man blivit starkare.Du fixar det Elina!

Kram

2009-05-26 @ 20:29:31
Postat av: Tova

Håller med Maddis! Vem vet du kanske får många ny vänner! puss<3<3

2009-05-26 @ 21:48:13
URL: http://tovalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0