My dress

Hej!

Normal tisdag har det vart idag. Förutom att det känns som jag typ har sträckt mig i magen :/
Hoppas det blir bättre snart.

Efter skolan idag så åkte pappa och jag till Stinsen. Höll tummarna för att de skulle ha klänningen i min storlek där.
Men icke sa nicke, det fanns två stycken kvar i för stor storlek. Vi ringde runt men de hade den inte någon annanstans.
Många skulle väl börjat kolla på en annan klänning i detta läge. Men inte jag. Jag skulle helt enkelt ha den klänningen.
Så jag köpte den och kom på att vi har sysjöjd imorgonbitti och då kan min syslöjdslärare hjälpa mig att sy in den :)
Smart va?


Jag och Tilda.

Just det ja. I inlägget där jag la ut låtar jag sjungit genom alla år så kom jag på i efterhand att jag hade uppträtt med Sofia.E och Tova två gånger.
Första gången på Trollbackens skola år 2004 med låten Alla Flickor Utom Jag.
Och sen uppträdde vi på skolavslutningen år 2007 på Trollholmens skola med låten För Att Du Finns.
Det var det jag skulle säga. I år funderar Sofia och jag på att uppträda på skolavslutningen med våran egna låt som inte riktigt är klar ännu.

Kommentarer
Postat av: Sofia.e

bra att du lyckats få en klänning:) <3333

2009-05-05 @ 19:00:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0