Sjukling

Hej!

Ligger här nerbäddad i sängen - e sjuk. Har jätteont i halsen :S Jag fick det nu på eftermiddagenså konfan gick jag på.
Det var inte särskillt kul, lärde oss hur man slår i en bibel.

Imorgon har vi friidrottsdag och ja, jag ska ju då inte vara med för hur bra är det att idrotta om man e sjuk?
Precis, idiotiskt rentav utsagt.

Igår var det Eurovision Song Consert. Jag var inte så intresserad av Sveriges bidrag, men det var två låtar jag verkligen fastnade för.





Vinnaren var Norge! Men det vet ni nog redan.

 

Sverige kom på 21:a plats...men det vet ni nog också.

Men nu ska jag nog snart sova. Är jättetrött.

Vi hörs imorrn! // Sjuklingen Elina.



Kommentarer
Postat av: Sara

Du få krya på dig:)

2009-05-18 @ 20:59:52
URL: http://sarra.blogg.se/
Postat av: Sara

Du få krya på dig:)

2009-05-18 @ 20:59:54
URL: http://sarra.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Följ en shopping galen blondins liv som består av: mode, smink, fester & musiken. I min blogg kan du se mina videoinlägg, bilder, dagens outfit & mkt mkt mer! Eliees är påväg mot toppen & jag vet att du inte vill missa det! Alla älskar Eliee, & det vet jag att du också kommer att göra



hade toppen/Eliee din favorit blogg ;)

2009-05-18 @ 21:09:17
URL: http://eliees.blogg.se/
Postat av: Anonym

krya på dig :)

vi måste träffas snart . längtar ihjäl mig efter dig och Anita :/ pussss miss ya <3<3<3<3

2009-05-19 @ 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0