Trollholmen 20 år!

Hej på er!

Jag är trött efter en dag full med aktiviteter! (not)
Vår skola fyllde 20 år idag så man får väl ta och säga grattis. Vi trodde att det skulle firas lite fint men nejdå, istället kom en tant till skolan från Friskis och Svettis och hade ett pass med oss ute på ängen. Haha, mste sett sjukt ut, men det var kul att se alla stela lärare röra på sig :P

Efter skolan så var Sofia.E och jag. Vi lullade omkring, var hemma hos henne, sjöng och Sofia spelade gitarr.
Sen så satt  vi på ansiktsmasker, så vi var helt svarta i fejjan :P Och jag åt hos henne. Vi hade det riktigt trevligt som det alltid är hemma hos Sofia :)

På kvällen så var vi ute, gick til Prisxtra köpte chips och gick omkring och var hur flummiga som helst.
Vi hamnade utanför pappa vid gungorna och gungade. Haha, har glömt hur kul det faktiskt är! (Var ironisk)
Och nu sitter jag här.

Det blev en liten sammanfattning av dagen men nu jag så trött så jag nästan somnar.




Godnatt // Elina.


Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaw super kul hade vi! =DD <3333

2009-05-16 @ 09:40:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0