Sunday

Hej!

Idag har jag först vart i kyrkan med Sofia.E. Jag tog nattvarden för första gången och det var sjukt äckligt.
Sen lite senare åkte Sofia och jag iväg till Väsby Centrum. Sofia skulle byta en tröja på Gina Tricot.
Och där hängde den...min skolavslutningsklänning!

Måste bara köpa den så fort som möjligt innan den tar slut.
De hade bara en kvar på Gina i Väsby. Får hoppas att turen finns i Stinsen.

När jag kom hem så bakade jag faktiskt muffins!
Kom på nu att jag glömde kamerasladden hos pappa så det blir inga bilder...
åhh! Vad irreterad jag blir!

Jag har oxå den där jobbiga SO:läxan till imorrn. Kommer ju aldrig att hinna.
Vad ska jag skylla på?
Visst, jag har haft mycket med musikalen, varit orolig och så.
Men hur hemskt jag än har haft det så är det ingen ursäkt.

Just det ja, i inlägget "We will always be together" så var det en anonym person som kommenterade att jag hade små ben. Jag gillar kommentarer, men skulle gilla dem ännu mer om jag visste vilka det var som skrev dem.
Så om du som skrev denna kommentar följer min blogg skulle jag bli jätteglad om du kunde kommentera detta inlägg och sluta vara anonym, tack :) Men somsagt, jag gillar läsare och ni som kommenterar min blogg gillar jag ännu mer!

Ha det bäst! // Elina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0