Blandade känslor

Hejsan!

Denna dag har varit väldigt blandad. Mycket upp och ner. Den började väl inte så bra. Var väldigt stressad imorse och när jag håller på och låser dörren så kommer den utvecklingsstörda killen som bor i denna port ner till bottenvåningen och när han får syn på mig så blir han helt till sig och springer fram till mig och nästan kastar sig över mig. Hans pappa kom efter och styrde upp det som tur var. Kände mig lite dum sen som inte hade gett honom en kram som han ville ha. Men jag kunde helt enkelt inte reagera på något annat sätt. Plötsligt stod han bara framför mig och jag blev rädd för att jag inte var beredd.  Jag blev verkligen jätterädd. Ingen bra början.

Senare så hade vi musik. Jag är inte så jättebra på noter och sånt och det kan ju ändå vara bra att kunna när man nästan satsar på detta som jag gör. Så Carin försökte lära mig och jag förstod inte så bra från en början. Det är nästan som att lära sig ett nytt språk. Men efter en privatlektion på NO: lektionen så förstod jag bättre.
Gick hem och verkligen pluggade pluggade musik och koncentration och övning ger färdighet. Jag satt där och kände hur allt föll på plats. Hur allt hörde ihop. Det var så skönt. Så otroligt skönt.
Nu fattar jag. Tack Carin!

Efter skolan så kom min lilla älskling men nu har hon blivit rakad! Men är lika söt som vanligt ändå.



Jag var tvungen att plugga och då tog sig Misty en inte lite lång tupplur på mig säng.


Är det normalt att katter sover såhär?!

Aja, det såg ut som hon frös där hon låg så jag bäddade ner henne i en filt.


Mysipysan :P


Trött?

Det jobbiga var att Mistys trötthet smittade av sig. När jag satt där och pluggade så ville jag inget annat än att bara sova. Var så sjukt trött. Blev ju inte piggare av att skrivaren inte funkade så att jag fick skriva ett långt arbete för hand.
Nej, denna kväll har inte varit min kväll, men att få kattbesök av världens bästa katt är ju inte helt fel <3










Kommentarer
Postat av: sofia.e

DÅ får du lära mig, snälla? :) Hon kan nt lära mig, asså hon ee :S:S:S:S!! hehe aja glad att du kan:P (snälla kan du förklara för mig nån gång) puuusss:)<33

2009-05-29 @ 06:57:19
URL: http://zuiz.devote.se
Postat av: Sofia K

näem gud vad har dem gjort med katten!? vad har hänt!?

2009-05-30 @ 10:28:22
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0