Musikalen avklarad

Hejsan!

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte hunnit.
Om ni undrar varför jag är hemma nu är det för att jag e sjuk. Eller asså inte sjuk men jag har franskaprov idag och jag har ingen lust att få IG på det så jag tyckte att det verkade säkrast att stanna hemma och skriva provet senare. Förresten så hade vi engelskaprov igår och det är jag säker på att jag fick IG på. Jag förstår mig inte på min lärare, att hon kan sätta upp så mycket prov när vi hade musikal. För det tar mer energi än man tror. Jag var helt slutkörd förra veckan.

Men på tal om musikalen. Den hade vi i tisdags. Jag kan berätta lite. Ingen vidare kvalité på fotona men det får ni stå ut med.

Jag tycker att mitt solonummer gick bäst på dagsföreställningen (för skolan) Efteråt så kom faktiskt Leos brorsa fram till mig. (Leo är en kille i min klass)
Han sa att jag var bra och sa att han kände nån på något skivbolag... (tror ni jag dog elr?!)
Men iallafall minns inte allt han sa, men själv tror jag inte att det blir nått med det, men bara att han sa det där gjorde mig överlycklig. Så lycklig så jag slängde mig gråtandes i mina kompisars armar.
Jag älskar er! <3333








MAMMA MIA - Jag, Elin, Ellinor, Agnes.


MAMMA MIA - Jag och Agnes.


FAME - Agnes och jag.







Här har ni den! Videon när jag sjöng mitt solonummer. Pappa fick inte med början menmen.
De fantastiskt fina bakgrundsdansarna är mina underbara vänner Sofia.E, Sofia.K och Maria!
Stort tack till er för att ni ställde upp! <33





Kommentarer
Postat av: jenny

Du är bra! (: Gud vad kul det verkar att göra sånt där! Haha, och Sofia, du var jättesöt där i bakgrunden :D

2009-05-14 @ 19:05:37
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: caroline

Gud vad fint du sjunger gumman! Jag menar det verkligen! :D

Puss

2009-05-14 @ 19:43:38
URL: http://vikman.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygga bilder.....

2009-05-16 @ 13:10:11
Postat av: Tova

Du är grym Elina! <3<3

2009-05-17 @ 22:24:27
URL: http://tovalondon.blogg.se/
Postat av: Anita

Guud vad fint! ^^ <3<3<3

2009-05-21 @ 22:23:56
URL: http://nit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0