We will always be together

Hello!

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag och nu ska jag berätta vad jag har haft för mig.

Igår så var det ju Valborg. Sofia.K, Sofia.E och jag tänkte gå till Norrvikens IP. Men när vi går där så kommer vi fram till en annan liten brasa där det typ bara var gamlingar som sjöng :S
Och eftersom att vi inte var så säkra på vägen, så vände vi och gick till en brasa vid Gillbo. Vi tog en tripp förbi Maria så var vi plötsligt 4 :) Vi had e det väl helt okej därborta. Förutom att min mobil typ saknar täckning så varken jag kan ringa någon och ingen kan ringa mig :S Pappa ska förhoppningsvis lämna in den imorrn.

Efteråt så hängde jag med Sofia.E hem och då hade vi det mysigt och kollade på Twilight. Har inte sett den tidigare konstigt nog. Men måste bara säga det. Vilken film!
Efteråt blev vi så trötta så jag sov över hos Sofia.

Idag har jag vart med Sofia precis hela dagen! Vi hade det jättekul. Vi låg och solade i underkläder på hennes terass.
Eller rättare sagt...hela familjen solade + jag :)
Sen har jag och Sofia gått väldigt mycket idag. Köpte glass, gick ner till sjön och doppade fötterna (bildbevis),
gick till basketplanen, bara lullade omkring. Idag kändes det verkligen som det var sommar!
Vi gick också hem tillmig där nångång på eftermiddagen och kollade på skräckfilm, haha. Sen åt Sofia hos mig och nu ikväll har vi hängt vid fotbollsplanen. (Det senaste?)
Jag har haft en sjukt rolig dag! Känns som man har gjort mycket men ändå tagit det lugnt på något sätt. Haft det så kul.


BILDBEVISET!


Hemsk bild...men ändå somrig på något sätt.

Sofia och jag ska förhoppningsvis hitta på något imorgon också. Men innan dess ska jag sova. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fettssmå ben du hade till höger!

2009-05-02 @ 19:26:17
Postat av: Anonym

Oj, menade till vänster!

2009-05-02 @ 19:26:56
Postat av: Sofia K

Hjälp hur vågade ni doppa benen i det kalla! burrh!

2009-05-02 @ 19:29:51
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0