En blick över alla dessa år

Jag satt här och började tänka på alla mina uppträdanden jag har haft. Hur ser ni en lista över min "sångkarriär":

År 2002 - Skolavslutning - Trollbackens skola - Tova och jag - JAG SKA FÖLJA DIG GENOM ELD OCH VATTEN



År 2005 - FN - konsert - Trollholmens skola - Jag och vännerna - VILKEN VÄRLD DET SKA BLI



År 2006 - Julcabaré - Trollholmens skola - Agnes och jag - Happy X-mas (war is over, fast på svenska)



 År 2007 - FN - konsert - Trollholmens skola - Jag - Solovers - BRIDGE OVER TROUBLED WATER



År 2007 - Julcabaré - Trollholmens skola - Agnes och jag - HIMLEN I MIN FAMN



År 2008 - Trollholmens skola - Medverkande i musikalen HERKULES



År 2008 - Sommarcabaré, skolavslutning - Trollholmens skola - Jag och Agnes - WALKING ON SUNSHINE



År 2008 - Julcabaré - Trollholmens skola - Solonummer (Mitt första egna nummer!) - THE CHRISTMAS SONG



År 2009 - Stinsen, köpcentrum - Solovers - TUSEN RÖSTER



Ja, det var det. Jag har kanske glömt något eller skrivit fel årtal nånstans, men det är såhär jag minns det.

Aktuellt:

År 2009 - Medverka i musikalen TROLLHOLMEN - The Final Musical -  Med en sololåt - EN VÄRLD FULL AV LIV



Och en solovers - FAME (Med dans)



Jag ska vara med och dansa väldigt mycket i årets musikal. Det är något som jag inte alls tyckte var roligt förut men jag börjar gilla det mer och mer. Okej, det är inte så roligt som att sjunga men det är ändå kul!

Nu ska jag sova. Vi har matte första lektionen på måndagar och jag lyckas jämt komma försent till den.
Man kan ju undra vad det beror sig på. Nej, jag måste verkligen ta och skärpa mig.
Musikalen är en sak och skolan en annan. Och jag måste släppa musikalen när jag ska tänka på skolan.
Jag måste bara det. Annars kommer jag inte komma någonvart.

Godnatt.



Kommentarer
Postat av: Sofia.E

DU glömde mig, dig o tova!! :`( <33 (lena ph) haha

2009-05-04 @ 07:25:27
Postat av: Tova

mm, precis, på walking on sunshine, var ju typ alla med och gjorde ngt ;) viktigt viktigt <3

2009-05-04 @ 22:43:49
URL: http://tovalondon.blogg.se/
Postat av: Anonym

alla var ju med på walking on sunshine!!puss<33

2009-05-08 @ 17:06:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0