I know I'm bad

Hej!

Grymt dålig bloggning hära. Men jag antar att jag har hamnat i en svacka. Jag har grymt mycket läxor och prov så jag har helt enkelt inte hunnit med bloggen.

Lite uppdatering vad som händer i mitt liv just nu.
Humör: Trött.
Måsten: Plugga nästa vecka. Har inlämningsuppgifter att göra i typ alla ämnen!
Händelser: Mys hemma hos Agnes imorgon.

Ja, där ser ni hur mitt liv ungefär ser ut just nu! Måste också säga att nu går jag på prao i två veckor.
Sofia.E och jag ska prao på donken i Väsby. Jag ser inte riktigt fram emot det men aja. Man kan alltid hitta något positivt i något negativt. Men jag ska inte ha för mycket förutfattade meningar. Det kanske är superkul! Jag har ju inte praoat där föut, så jag kan ju inte veta.
Men jag vet exkt varför jag tänker såhär. Det är för att jag hade mycket förutfattade meningarom hur konfa - lägret skulle vara. Och det stämde tyvärr. Lite väl mycket. Så det är därför.
Men jag bestämmer här och nu att jag inget kan veta. Så ja, 50 % att det blir kul på donken. Och 50% på att det blir tråkigt. Jämnt!





// Elina

Kommentarer
Postat av: Maria

stackare det kommer säkert bli kuul och gå bra på donken!:D

2009-11-08 @ 15:51:20
Postat av: Dalia

lycka till :)

2009-11-10 @ 20:48:44
URL: http://bloxda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0