Måndag

Jag tänkte faktiskt för en gångs skull att blogga lite. När det passar som minst, ja, då har jag lust.
Jag har nämligen franskaprov imorgon jag måste plugga till. Men en liten paus är okej.

Tänkte berätta att i fredags så hade jag en fest eftersom att jag fyllt år.
Av Agnes fick jag ett halsband och två hårspännen och av de andra, Sofia.E, Sanna, Sofia.K och Maria så fick jag ett presentkort på Queen Nails i Stinsen. Så nu hade jag tänkt att gå och fixa mina naglar, nagelförlängning, till Julcabarén.



Tack så jättemycket för presenterna! Älskar er.


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis ELina kuul att du gilla våran present!!:D

2009-12-01 @ 14:20:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0