Rytmus och lucia

Hejsan allihopa!
Just nu sitter jag här på bildlektionen och bloggar. Jag vet att jag inte har uppdaterat bloggen på sjukt länge.
Jag har haft väldigt mycket att göra. Det är mycket som händer just nu. Mycket prov i skolan och igår så var jag på öppet hus på Rytmus.
Jag kan bara säga en sak. Jag är helt kär. Det verkar vara en jättehärlig skola!
Jag fick en guidad tur och snackade med elver och lärare och alla var jättetrevliga!
Jag vill verkligen gå här även fast det ligger så långt bort som Nacka.
Synd bara att det är väldigt svårt att komma in där.

Jag har inte hunnit skriva än att jag ska vara lucia i år i skolan!
Det känns kul men nervöst. Jag gillar inte att ta så mycket "plats". Så det känns helt sjukt, men jag ser fram emot det!

Nu ska jag fortsätta med att hitta en konstnär som var min uppgift jag skulle göra på datan.

Vi hörs! // Elina.


Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis, du kommer vara en jätte fin Lucia. Kram

2009-11-26 @ 18:11:47
Postat av: Maria

ska bli shiita kuul att du blev lucia!!:D <3

2009-11-28 @ 11:50:54
Postat av: en stöttande

du kommer nog in på rytmus du är jätteduktig!!! bara du tror på dig själv så klarar du det!

2009-12-02 @ 21:25:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0