En heelt normal måndag, eller inte?

Hejsan på ersan!

Vad har ni för er då? Själv så sitter jag här vid min kära laptop som jag borde stänga ner för tillfället.
Jag har engelskaprov och måste verkligen plugga! Men aja, ett litet blogginlägg måste jag ju bara skriva.

Dagen har känts lite upp och ner. Började med franskalektion och det var inte kul. Det var verkligen inte kul.
Lise - Lotte delade in oss i grupper och jag hamnade såklart i en grupp där jag inte kände någon.
Vi ska göra en "teater" om ett pogram. Hitta på ett eget pogram och ja, inte kul helt enkelt.
Vi ska hålla på med det hela veckan. Hur ska jag klara detta? Aja, jobbiga saker måste man också ta sig igenom i livet. Efter lunch så fick plötsligt Sanna jätteont i magen. Hon fick gå hem och jag ska nog ta och skicka ett sms och fråga hur det är med henne för hon vek sig av smärta. Stackare. Hoppas det är bättre nu.

När vi kommer tillbaka från idrotten och jag öppnar mitt skåp så hittar jag denna lapp på insidan av min skåpdörr:



Och när jag vänder på lappen så ser det ut såhär:



Om ni undrar hur andra personer kan ta sig in i mitt skåp så är det nämligen så att alla har knäckt mitt kådlås men om jag ska vara ärlig så tror jag faktiskt inte att det var Ali, Michoo, Ivar och Isak som skrev denna lapp.
Hmm...vem kan det vara då? That's the question.
Jag har mina misstankar...


Kommentarer
Postat av: Maria

hihi det var en spännande efter gympan dag:D

2009-10-12 @ 21:27:28
Postat av: jenny

Om jag är ärlig ser det exakt ut som Sofias handstil! :D Hahaha



2009-10-13 @ 15:57:40
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha Elina, går det inte att byta kod? :P Dina böcker kanske blir snodda? :O HAHA

Kram<33

2009-10-14 @ 15:01:02
URL: http://vikman.blogg.se/
Postat av: Alex

Hahahahahahah fan va jag garvar just nu när jag ser att du la upp lappen i ett inlägg hahhaha. Det var inte riktigt så jag hade tänkt mig att det skulle gå men jaa så går de, haha.



Trodde du att det var Ali o dem i början? ^^

2009-10-15 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0