Lördag!

Hejsan på er!

Har ni haft en bra lördag?
Det har jag.

Vaknade av att Agnes ringde mig vid halv tolv. Vi skulle åka iväg och shoppa.
Så ja, det var upp och hoppa och springa ut till busshållsplatsen.

Väl där så skulle jag hitta något vitt till FN-konserten och det gjorde jag inne på Gina.
Har verkligen blivit jättenervös inför konserterna på onsdag men jag har inte fått sådär ont i magen, eller att det hugger till som jag brukar få inför konserter. Det fick jag innan Julcabarén förra året och musikalen. Jag var nere hos vårdcentralen men de kunde inte komma fram till vad det var för fel på mig.
Men så fort föreställningarna var över så försvann det så jag antar att det berodde på nervositet eftersom jag fick det just till båda föreställningarna.
Känns skönt att jag verkar slippa det den här gången =)

Ikväll så har vi girlz träffats hemma hos Sofia.K. Vi var hemma hos Agnes igår och hade det riktigt mysigt så vi ville göra om det idag igen. Och ja, det blev lyckat idag igen.

Imorgon blir det väl en sådan där tråkdag som alla söndagar i mitt liv är!



// Elina


Kommentarer
Postat av: Sofia K

har du fotat hundlort i gräset naaajs:P

2009-10-20 @ 13:00:07
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/
Postat av: Maria

synd att jag inte kunde komma:(!

2009-10-21 @ 20:40:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0