FAME - I'm gonna live forever, I'm gonna learn how to fly!

Hej!

Lite dålig uppdatering hära, men here I am again!
Måste säga att Tova är här i Sverige just nu. Hon kom i fredags och åker hem på tisdag. Vi har fullt upp med grejer att göra varje dag. Igår så var vi i Väsby centrum och tog en fika på Waynes och bara myste.





Idag så har vi allihopa vart hemma hos mig. Tagit det lugnt och kollat på film.
Och gissa vad jag mer har gjort? Jo jag har nämligen kollat på en ishockeymatch.



Fråga mig inte varför...

Imorgon så ska vi gå på bio och se Fame! Det ser jag fram emot.




Vi hörs! // Elina


Kommentarer
Postat av: Sofia K

sluuta kopiera från min blogg

2009-10-27 @ 10:57:45
Postat av: Sofia K

sluuta kopiera från min blogg

2009-10-27 @ 10:58:49
Postat av: Maria

synd att jag inte kunde vara med er:( vilken film såg ni?:P mysit att se på bio med er allihopa!:D<3

2009-10-27 @ 13:55:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0