Ghosts

Hej!

En rätt så normal torsdag idag. Vi hade NO - prov och det gick helt okej. Sedan på esteten så hade jag fått reptid 14.10 och sjöng en bit av låten jag ska sjunga på FN - konserten. Here I Am med Leona Lewis.
Det gick bra även fast min röst kändes lite ur form.

Efter skolan åkte Sofia.E och jag iväg och shoppade, det var kul, fast dagens roligaste händelse måste väl ändå varit imorse i skolan.

Sofia.K: Vet ni! Dessie har lagt ut ett jätteläskigt klipp på sin blogg där man ser en ande!
Jag: Wow! Vi går till datorerna och kollar!

* Elaine, Sofia.K och jag går och tar en data och sätter på klippet, dock med inget ljud*

Sofia.K: Kolla, där flyger anden förbi!
Jag: Ja, wow jag ser!

* När klippet nästan är slut så hoppar plötsligt ett fejkspöke fram!*

Elaine, Sofia.K och jag: AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!

Ja, vad kan jag mer säga? Elaines mugg med vatten spilldes ut över hela tangentbordet och hela skolan blängde på oss som att vi var dumma i huvudet.

Ja, spökvideor + Sofia.K, Elaine och jag. Det slutar inte bra helt enkelt.









Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAH fyyy fan!! :S

Och elanie skvette vatten på datan och jag hoppa upp på maria och killarna bara garvar ihjäl siiig!:(

2009-10-09 @ 17:21:08
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/
Postat av: Maria

jagh vra oxå med elina!!:( tack för dissen

2009-10-10 @ 21:33:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0