En dålig dag

Hej!

Jag sitter här i skolan. Vi har musik och just nu vill jag bara dra till helvetet. Mitt huvud dunkar och jag mår jätteilla. Ingen bra måndag helt enkelt.
Om ni undrar varför jag sitter vid en data på en musiklektion så kan jag tala om att det är för att jag skulle försöka få fram noter på låten "Du Får Inte". Men det verkar vara omöjligt.
Däremot så går det att köpa noterna till den för 35 kronor. Och eftersom jag verkligen vill sjunga den låten så tror jag nog att jag ska köpa dem.

Jag ska ju egentligen träna på pappas jobb efter skolan men eftersom jag mår såhär så orkar jag inte. Det är verkligen inte min dag idag.

Just nu vill jag bara gå och dö.

// Elina



Kommentarer
Postat av: Maria

hoppas du inte mår sämre!

2009-10-21 @ 20:48:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0