I'll be there time and time again. When you need someone to love you. Here I am.

Hejsan! Jag vet, klockan är mycket, men kände att jag ändå var tvungen att hinna med ett litet blogginlägg innan det blir sängen. Idag var det ju den stora dagen! Det var FN - konsert och det var sjukt roligt!
Få sjunga en hel dag, det finns seriöst inget bättre. Och ja, det gick helt okej.
Men skitsamma om det gick bra eller inte, det var kul och det är det som är det viktiga. Jag har sagt det tusen gånger och säger det återigen. Jag sjunger endast för att jag tycker det är kul. För att jag tycker det är det roligaste som finns i hela världen.







Och med detta så säger jag godnatt! // Elina.


Kommentarer
Postat av: Maria

du får aldrig sluta sjunga!!! <3bfff<3

2009-10-22 @ 21:13:33
Postat av: jenny

Det var jättefint :D Jag blir så avis på dig xd haha

2009-10-25 @ 11:06:24
URL: http://hallongubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0