Jag har gjort mitt val

Hej.

Idag på slutet av dagen så hade vi estet. Jag sjöng min låt. (Försökte) Och ja, jag har börjat tvivla.
Den är så grymt svår, känns som den är svårare nu än för några veckor sedan.
Så idag så har jag verkligen stått och funderat över hur jag verkligen ska göra.
Ska jag sjunga och skämma ut mig inför hela skolan - eller ska jag stå på den säkra sidan.
Men med lite stöttning och övertalning har jag nu kommit fram till att köra ändå.
Okej, jag har mycket att förlora. Men mer att vinna!




Kommentarer
Postat av: sofiae

GO ELINA, älskar dig! :) <33

2009-10-15 @ 20:04:54
Postat av: Maria

ja köör elina!!! du kan inget annat än att göra den bra!!<3

2009-10-15 @ 20:38:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0