Taaz.com

Jag bara älskar taaz.com.
Det är en sida där man kan göra om bilder på personer. Man kan lägga på make up och ändra frisyr och hårfärg.
Ja, man kan göra det mesta! Jag tycker helt klart ni ska besöka den sidan och bli medlem för den är riktigt rolig!

Som ni ser här så har jag gjort om Sofia.K.

FÖRE:                                                                         EFTER:                                                     





Här har jag gjort om mig själv.

FÖRE:                                                                          EFTER:





// Elina





Kommentarer
Postat av: jenny

Haha den där på dig var ju riktigt snygg :)



sv Tack så mycket :D

2009-10-19 @ 16:00:11
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: Sofia K

Haha, elina waf! den blev ju ass sexig på dig! hahah knäppa boll :P

2009-10-20 @ 12:56:52
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0