A look at yesterday

Jag tänkte berätta lite om gårdagen då det var friluftsdag.
Jag var på skansen tillsammans med mina vänner, tog med mig kameran men så många djur fick jag inte på bild eftersom det var så otroligt kallt och det ändå vi gjorde var att hitta ut från skansen...

Här kommer lite bilder iallafall på saker jag fick med innan mina händer hade förfrusit!


Jag i väntan på bussen på morgonen, önskar jag hade
hunnit få på mig lite smink...


Jag och Elaine i väntan på tåget.


Matdags!


Efter skolan så följde Sanna med mig hem. Vi tänkte plugga lite NO. Men så mycket NO blev det inte...
Vi fixade lite pluggsnacks också!


Det ser väl bra ut mamma?

Lite senare blev det mot Rudbeck som gällde för min första sånglektion med min sångpedagog!
De 20 minuterna gick väldigt fort så jag kan inte riktigt säga omdet var bra eller dåligt på bara en kort lektion men vi får se helt enkelt!

Idag har det varit en normal skoldag. Efter skolan blev det hem till Jesper för lite plugg. Och jag fick jättemycket gjort! Eller lyckades ta mig igenom NO:n rätt så bra. Imorgon är det nämligen NO:prov och jag är lite orolig, men jag ska göra mitt bästa!

// Elina.






Kommentarer
Postat av: Maria

roligt på skansen på grund av er<3 haha du fick med lärarna på bilden:D

2010-02-03 @ 14:18:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0