Alla Hjärtans Dag

Hej.

Nu var det ett tag sedan jag bloggade men ni vet nog att bloggning inte är min starkaste sida vid det här laget.
Min vecka har flytit på precis som alla andra veckor. Men med två nationella prov i Svenska som gick okej. Känns skönt att svenskan är klar nu.

Nu lämnar vi skolan.
Idag är det Alla Hjärtans Dag!
Min pojkvän kom hit på förmiddagen och jag fick en fin röd ros av honom! Själv så fick han lite godis och sånt av mig. Nu är han och spelar match så efter han hade varit här i någon timme så åkte jag iväg och handlade med pappa, mest för att ha något och göra. Jag gillar inte att vara själv och inte ha något att göra, vilket är lite konstigt eftersom jag var tvärt om när jag var mindre.
När jag var mindre så älskade jag att bara vara hemma, sitta vid datorn och vara ensam. Alldelles ensam. Jag trivdes bra med det. Men nu vill jag jämt ha någonting att göra. Jag kan bara inte sitta inne en hel dag, ensam. Det går bara inte. Jag stänger in mig själv för mycket då i saker jag inte borde stänga in mig i.

Nu ska jag fortsätta att njuta av godiset jag plockade fram och av resten av den här helgen!

Vi hörs. // Elina

Förhandsgranska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0