Hejsan alla glada!

Ja, då var det äntligen helg igen. Veckorna går väldigt fort och nu är det äntligen (?) lov.
Ja, jag vet inte om jag ser på det positivt eller negativt, det beror sig på om jag får något att göra så att säga.
Jag klarar inte av att sitta inne, det slutar inte bra. Det gör det aldrig.
Men jag har lite grejer inplanerade så det känns bra!
 
Vad tänkte ni hitta på denna ganska muliga lördag?
Mamma jobbar, men bara för det så tänker jag inte sitta inne och dö!
Jag ska åka till något muséeum med Maddis, Tilda och Klas. Det ska bli jättekul och träffa dem igen och liksom bara hitta på något.
Men nu kommer de och hämtar mig så jag kilar nu.
Hoppas ni alla får en fin dag! // Elina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0