Maj 2009



Sitter här och kollar på en massa bilder från förr och det gör ont. Riktigt ont.
Jag saknar mig själv så otroligt mycket.
Jag kan se på alla dessa gamla bilder hur välmående jag ser ut, hur lycklig jag ser ut att vara. Jag kan liksom se livsgnistan i ögonen...
Men nu, nu är jag bara tom. Ser sjuk ut. Kan inte ta bilder på mig själv längre. Dem blir inte bra. Jag är inte fin. Mina ögon gnistrar inte på samma sätt som förut. Den där livsgnistran som fanns där förut som visade det fina i mig...den finns inte längre. Och det är det som gör så ont.
Jag spelade ett spel och förlorade allt.

Visst. Vågen kanske visar mindre nu, men inte fan är jag lyckligare för det.

// Elina.




Kommentarer
Postat av: Maria

väcker så otroligt mycket minnen av att titta på gamla bilder saknar oss allihopa!! <3 love you <3

2010-02-17 @ 20:59:19
Postat av: Tova

elina du är alltid vacker. ute och inne! spelar ingen roll hur mkt vågen visar, glöm inte det. jag älskar dig för den du är, och bryr mig bara om hur du mår. och om du inte mår bra på insidan kommer det märkas på utsidan. <3<3<3<3<3

2010-02-17 @ 22:21:51
Postat av: mamma

Den andra sidan av dig Elina finns fortfarande kvar, det gäller att hitta tillbaka dit även om vägen är mycket lång. Älskar dig gumman och jag finns här och kommer alltid att stötta dig . Vi ska klara det här tillsammans. Puss o kram

2010-02-18 @ 16:44:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0