Fredag

Hej! Hur är det med er?
Det är bra här men jag är så gryyyyyyyyyymt sugen på Ben & Jerry's glass att jag håller på och döööö!
Kan inte minnas när jag åt det sist.
Men iallafall, jag har ingen glass. Jag har ingenting. Nothing, NOTHING, NOTHING!
Och man överlever det ändå. Precis som jag överlevt denna första skolvecka!
Jag har faktiskt överlevt den jättebra. Jag har varit koncentrerad på varenda lektion jag haft!
WOW, säger jag bara.
Aja, ska väl gå och poppa lite popcorn eller något, någonting måste man ju få...
Jag tränar ju faktiskt 3...eller 2 gånger i veckan, plus att jag springer till bussen varenda eviga dag!

Tycker ni inte jag borde vara värd något gott då?



// Elina.


Kommentarer
Postat av: Maria

haha du kanske borde gå upp lite tidigare så du slipper springa till bussen:D

2010-01-16 @ 18:17:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0