I miss you.

Oj oj! Nu har jag blivit sådär dålig på att blogga igen. Inte bra!

För en vecka sedan så blev det ett nytt år, år 1010. Och för min del så började jag detta år med att inte vara singel längre! Jag och Jesper har nu varit tillsammans i en vecka.

Jag hoppas ni har haft en bra vecka på det nya året, och vi får hoppas att hela 2010 kommer att bli ett superår!
Jag hoppas att problem kommer ställas till rätta och att lycka kommer ta över olycka.

Jag har dock inte klurat ut något nyårslöfte. Fast det kanske skulle vara bra om jag kunde sluta och platta håret så mycket...vi får se hur det blir med det.
Har ni något nyårslöfte?

Dagens bild får bli på Jesper som jag saknar sjukt mycket. Han är i Fjällen för tillfället men kommer hem imorgon.
Så imorgon får vi äntligen träffas igen.


Hoppas ni alla har en bra dag! // Elina.


Kommentarer
Postat av: Tova

hahahahah år 1010!! haha garvar ihjäl mig...2010 elina.

2010-01-08 @ 16:58:50
Postat av: Maria

hoppas ni håller ihop ett taaag!!:D

2010-01-09 @ 17:31:50
Postat av: Tapper

vilken oerhört grym puckmottagning! :D <3

2010-01-10 @ 00:10:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0