Mina gymnasieval

Snart är det ju dags att söka in till gymnasiet för min del. Eftersom jag är väldigt intresserad av musik och har varit runt på lite öppet hus och sådant på vissa estetiska gymnasium så ser mina val ut såhär för tillfället!


1.  / Sång



2.  / Artist/Musiker


3.  / Singer/Songwriter



4./ Musik/Sång


5. / Estetiska programmet/Musik/Sång




6.  / Musikklasser



Det kändes rätt så hemskt att skriva med Rudbeck på listan men den ska väl ändå vara med där. Inget illa mot Rudbeck men jag känner verkligen inte för att gå där. Och jag SKA INTE gå där. Denna termin ska jag verkligen plugga stenhårt, för jag ska satsa. Jag ska ge mitt allt för att helst komma in på Rytmus eller Kulturama vilket är jättesvårt...men man kan ju alltid försöka. Jag ska helt enkelt ge mitt allt och se hur långt jag kommer med det!

// Elina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0