Snart gäller det

Hej!

Ja, då var det helg igen. Härligt!
Min lördag ser väldigt fullspäckad ut. Klockan 14.50 kan man se mig i Sollentuna Centrum då jag ska sjunga på Skolmässan som håller hus där idag. Det är jag, Steffi och Amanda som kommer representera vår estetiska profil från vår skola Utbildning Rotebro och sjunga tre låtar. Jag ser fram emot det men är väldigt nervös!
Efter jag har sjungit så tänkte jag åka till Sollentunavallen och kolla på Jespers match, sen kommer nog hela kvällen spenderas hemma hos honom!
Sådär ser min lördag ut.

Igår så var jag i Kista med Jesper, Jespers kompis Mathias och hans flickvän Frida.
Vi åt mat och gick på bio. Det var riktigt trevligt!

Nu vet ni lite om vad som händer i mitt liv. Nu tänkte jag börja göra mig iordning för my performance!


Såhär såg det ut förra året när vi sjöng på Skolmässan
som då var i Stinsen.
Skillnaden är att då sjöng jag solo på en vers på en låt och
nu ska jag sjunga en HEL sololåt!
Aja, det är bara att göra mitt bästa och se om jag kan ta mig igenom
låten med det. Det här ska bli kul, riktigt kul.

// Elina.


Kommentarer
Postat av: Maria

hoppas det gick bra!!<3

2010-01-23 @ 18:39:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0