When pappa takes over!

Hejsan!

Vad gör ni en fredagskväll som den här?

Själv gör jag inte så mycket. Ska nog snart spela lite keyboard. Men kan ni fatta att mitt keyboard är upptaget för tillfället? Jo, nämligen av pappa! Han sitter där och spelar lite oseriösa "lär dig" låtar. Men kan ni fatta, han till och med sjunger! Jag gjorde en liten inspelning på det, men ska inte vara så dum och lägga ut den på Youtube. Haha.
På tal om låtar så har jag de senaste dagarna skrivit två låtar som snart är färdiga. Så det är vad jag har gjort under dagarna på detta jullov. Rätt så härligt faktiskt. Bara sitta och verkligen totalkoncentrera sig i något.
Nu ikväll, förutom att spela keyboard så tänkte jag kanske kolla på "Final Destination 4".
Jag har sett 2:an och 3:an och kan med sanningens ord säga att dessa filmer är de mest läskigaste jag någonsin sett! Jesper och jag ska se 2:an imorgon. Blää.

Nu tänkte jag iallafall spela lite keyboard om jag så ska chasa bort pappa från det. Han har ju faktiskt snart suttit där en timme! It's my turn now!



// Elina.



Kommentarer
Postat av: Maria

haha roligt:d nu vet du kanske var du har fått din sångröst ifrån:D

2010-01-09 @ 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0