With Tapper

Hej allihopa!

Jag borde sova nu men det är inte så lätt när man liksom har vänt på dygnen.
Däremot så måste jag vända tillbaka dem igen så att jag orkar ta mig upp sen när skolan börjar igen på måndag.
Jag vet att alla tänker "Åh neeeeej, inte skola!"
Och så tänkte jag också tills jag började se vad min prestation gjorde för nytta längre fram till tiden.
För att komma in på det där gymnasiet som jag gör vad som helst för att komma in på, ja, då kanske det är värt att plugga som en idiot! Så jag försöker att tänka positivt. När skolan börjar så ska jag verkligen kämpa och plugga och plugga och plugga... så att jag sedan kan stå där på skolavslutningen med betygspappret i handen och känna mig nöjd med vad jag har presterat under denna sista termin i grundskolan.

Jaja, nog snackat om skolan.
Ikväll så har jag varit hemma hos Jesper. Eller Tapper som alla kallar honom...
Vi kollade iallafall på film. "Final Destination 2"
Måste säga att den var mycket läskigare första gången jag såg den, då klarade jag knappt av det. Nu, andra gånger var den mest bara äcklig när folk fastnade med huvuden i hissar och och gick av på mitten av trådar och träd. Ja, de dog av alla möjliga konstiga saker! Usch!
Även fast filmen var rätt så hemskt så blev kvällen väldigt lyckad.

Imorgon tänkte jag kanske sitta barnvakt åt Tilda någon timme mitt på dagen och sedan kanske träffa Jesper efter hans match. Spelar man hockey så gör man verkligen det, och då menar jag typ hela tiden, men that's life!

Godnatt på er allihopa! // Elina.


Jesper.


Kommentarer
Postat av: Tapper

sexig bild... NOT

glöm inte Scary Movie, hahaha :D <3

2010-01-10 @ 00:57:57
Postat av: Maria

va sööt du ee elina<3 du har verkligen blivit beroende av honom:D

2010-01-10 @ 21:29:46
Postat av: Tapper

Svårt att inte bli beroende av mig ;)

2010-01-10 @ 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0