A happy day

Hejsan allihopa!

Nu har ni inte blivit uppdaterade om vad som händer i mitt liv de senaste dagarna. Men jag kan dra en sammanfattning som lyder att det känns toppen just nu. Ja, livet nästan leker.
Var hos frissan i tisdags. Det blev klippning och färgning. Färgningen blev jag väldigt nöjd med, men håret blev väldigt mycket kortare av klippningen eftersomdet behövdes. Min period där jag var plattångsberoende har tyvärr satt sina spår... Så jag känner inte riktigt igen mig själv just nu. Men det var iallafall det bästa för mitt hår.
Om vi lämnar mig själv utséendemässigt så mår jag great. Fick tillbaka en hemkunskapsinlämning idag. MVG. Mycket stolt över mig själv. Maten går det galant med. Äter som en häst (nästan) och känner mig både starkare och lyckligare. Skulle önska att jag kunde skriva med finare där oxå, men jag är inte riktigt där än.

Idag så har jag varit på Kulturama och haft intagningsprov. Jag var supernervös och hela natten innan har jag legat och drömt en massa mardrömmar...
Men det kändes faktiskt bra! Okej, jag kan inte säga att det var bra. Det kanske var skitdåligt, men det struntar jag i. För jag kände verkligen hur jag gjorde mitt bästa. Gav mitt allt. Jag är nöjd med min prestation och jag skulle vilja säga att jag inte kunde ha gjort det bättre. Inte iallafall om man tänker i mitt tillstånd jag är just nu.
Så jag avslutar detta inlägg med o säga att jag är stolt över mig själv. Jävligt stolt.


En bild på mitt korta hår!

// Elina.



Kommentarer
Postat av: Tova

vad kul att det gick bra! hoppas du kmr in! :D



du blev jättefin i din nya frisyr btw! puss<3

2010-03-11 @ 21:54:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0