Jag är så otroligt lycklig

Hej!

Vilken f*cking bästaste underbaraste dag det har varit!
Dagen började med att jag inte kände mig ett dugg sugen på min fiberhavregrynsgröt när jag vaknade imorse. Utan jag har nu bestämt mig att äta ALLT som jag är sugen på. Jag kommer garanterat få ett mycket lyckligare liv då. Så nyttogröten fick slänga sig i väggen och istället blev det en hääärlig skål med fil, nötter och torkade bär och fibergryn. Det gjorde mig lycklig.
Sen så åkte jag in till stan med min finaste, underbaraste moster Maddis. Vi var på bio, fikade och kollade i affärer. Vi skrattade och diskuterade. Och nu känner jag att jag för första gången verkligen har bestämt mig. NU ska jag vända detta. Från och med NU ska jag äta allt jag är sugen på för jag behöver det, min kropp behöver det. Och hur kommer det sig att jag har insett det först nu undrar ni.
Och då kan jag bara säga att stå inne på Gina Tricot och prova ett par jeans i minsta storleken som rumpan inte fyller ut...det är inte kul, det är inte fint.

Kan påpeka att snart ska jag äta middag men sen står en Ben & Jerry's och väntar på mig som jag är värd. Och som framförallt min kropp är värd efter allt den har fått gå igenom.
Jag måste helt enkelt acceptera att min kropp är fin som den är naturlig, den vill inte vara såhär smal.

Livet känns en gnutta lättare nu. Någonting släppte från mina axlar idag.


December 2009                                                  Mars 2010

// Elina




Kommentarer
Postat av: Maddis

Härligt Elina!Kör på!

2010-03-04 @ 20:10:10
Postat av: Agnes

Det är bra Elina!! Fortsätt så ;)

så kan du få tillbaks en snygg rund ruumpa, hihi :P <3

2010-03-04 @ 22:48:47
Postat av: Anonym

HÄRLIGT ELINA!

2010-03-05 @ 01:21:21
Postat av: Elin

BRA :) jag tror på dig :) kör hårt :)

2010-03-05 @ 11:08:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0