En myyyyyyyyyysig kväll

Åh, vilken underbart mysig kväll det har varit! Vi hade det verkligen jättemysigt. Åt mat, spelade kubb och kollade på en gammal videoinspelning från när Carro och jag var typ 4 år. Superkul!
Nu sitter jag här helt smockad med både godis, glass och jordgubbar. Mums!

Nu ska jag gå och sova, det är ju en ny dag imorgon. En dag som tyvärr kommer att behöva bestå av en del plugg. Men vill iallafall sammanfatta denna kväll som väldigt mysig och trevlig. Det måste helt klart göras om!



Här är en gammal bild på Carro och mig när vi var i Furuvik för sex år sedan. Vi planerar att åka dit i år igen!

Och nu sätter jag punkt för detta inlägg.

 Godnatt!

// Elina







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0