Jag måste verkligen plugga

Ja, överskriften säger allt.

Problemet är att jag är så sjukt skoltrött. Jag orkar verkligen inte. Plus att det verkar som jag kommer o hamna på den där Rudbeck nästa år...är det då ens värt att höja sig för att hoppas att komma in på Kulturama vilket chansen är minimal?
Jag vill verkligen verkligen inte gå på Rudbeck. Bara tanken på att gå till skolan för att plugga och inte för att sjunga gör mig galen.
Just nu så går jag endast till skolan för det är där mitt liv finns - att sjunga. Det är tack vare musiken/esteten i skolan som jag orkar pallra mig dit.
Hur ska jag då klara mig tre år utan det?


ungefär såhär skoltrött känner jag mig just nu.

// Elina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0