Måndagen den 24 maj

Ja, en ny dag på en ny vecka!
Vaknade av att solen gassade utanför fönstret. Jag trodde det skulle vara en superhetta utomhus så jag pallrade mig iväg till skolan i endast en kort tunika och en kofta. Det var väldigt kallt eftersom det blåste väldigt kyligt.
Skoldagen flöt på väldigt bra och en tripp till sångpedagogen hann jag oxå med. Imorgon är det avslutning på Kulturskolan och jag ska uppträda med en låt. Vi får se hur det går. Denna veckan blir det många uppträdanden med tanke på konserten på torsdag också.
Nu är jag iallafall skolfri i två dagar för nu är det träning till konserten som gäller. Såå himla underbart!

Juste ja, min balklänning kom idag men den får ni inte se än! Dock så kan jag bjuda på en dagens outfit.




Det har blivit något fel på min kamera. Det blir som fläckar på bilden, och det måste vara något på linsen - något jag inte kan få bort tyvärr. Väldigt synd, för jag älskar verkligen min kamera.

Hoppas ni har haft en bra måndag!

// Elina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0