Lördagen den 13 november

Hejsan!

Nu har jag varit dålig på o blogga igen. Fy Elina.
Imorgon fyller jag år! Wiihoo! Jag hoppas på lite pengar för jag är verkligen i dödsbehov av det.
Men ja, på tal om födelsedagar, idag fyller min underbara pojkvän Robin år. Jag saknar honom jättemycket även fast det bara var en vecka sedan vi sågs. Men ja, det är jobbigt med distansförhållanden, det ska gudarna veta.

Denna veckan har annars varit lugnt, igår så tränade jag på pappas jobb efter skolan. Får se till att komma igång med det igen varje onsdag och fredag. Hinner inte någon annan dag eftersom jag slutar så himla sent från skolan och har lång resväg hem.

Här kommer lite bilder från gårdagen.







// Elina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0