Min födelsedag idag!

Ja, idag blev jag 16 år! ÄNTLIGEN!

Jag har haft en mycket bra dag och jag sitter här och är jätteglad. Har fått en massa gratulationer och jag känner mig så otroligt uppskattad. Tack så jättemycket alla underbara människor!

Jag var så glad så jag hade lust och sjunga, och det hela slutade med att jag spelade in en cover.
Här är den!



Haha det är lite komiskt. Om ni undrar varför jag sneglar ner hela tiden så är det nämligen för att jag inte kunde texten och den stod på min data. Så nu fick ni svar på det om ni undrade. Och det är även därför jag sjunger fel text ibland.
Min röst låter oxå skarp o konstig på vissa ställen, men jag vet exakt vad problemet är och jag jobbar på det för fullt varje dag för att finslipa rösten :) Man kan jämföra det med att jag själv känner att jag sjöng bra i åttan och att varenda ton var så lätt. Men nu plötsligt så känns de jättesvåra på mig, men det e för att min röst har förändrats sen åttan...och det är som att jag då måste finslipa till den igen =)
Observera dock att jag inte sjunger en Leona-låt denna gång!

Hoppas ni har haft en bra dag.

// Elina.


Kommentarer
Postat av: emilie

du som gnäller på ditt hår? fattar inte du e ju as snygg ju!! och du sjunger as bra puss och grattis igen! ;) <3

2010-11-14 @ 21:19:39
Postat av: Tova

du ser grym snygg ut elina! jag gillar ditt låtval oxå, passar dig. Du sjön den jättebra! <3 :)

2010-11-14 @ 21:24:13
Postat av: Anonym

du verkar rikigt glad :)

2010-11-15 @ 20:29:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0