Packa kondomer-dag

Hej!

Min tisdag idag har sett okej ut. Som alla andra dagar antar jag.
På svenskan idag så hade jag en redovisning för klassen omen bok som jag läst. Var sjukt nervös, men efteråtvar jag så himla stolt över mig själv. Mitt på en rast så hör pappa av sig och undrar om jag kan jobba lite efter skolan några dagar för de behöver verkligen hjälp. Problemet är bara att jag slutar så pass sent så jag inte skulle hinna jobba efter skolan, så vi kommer fram till att pappa kör hem jobbet till mig så jag får jobba hemmifrån. Och det är de jag har gjort ikväll. Suttit och packat ihop kondomer och broschyrer i små gulliga neccessärer i två timmar.



Imorgon ska jag fortsätta och jobba.Vad görman inte för pengar liksom?! Men jag måste även plugga matte också, eftersom vi har matteprov på torsdag.
Såhär såg jag ut idag förresten:



Hoppas att ni har haft en harmonisk tisdag.

// Elina.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0