Paranormal Activity 2

Ja! Nu börjar jag blogga igen!
Hur ser mitt liv ut just nu?
Jo, just nu ser det hyffsat ljust ut. Har höstlov denna vecka och min pojkvän e här uppe i Stockholm. Min vecka har verkligen varit fullspäckad hitills. I måndags så var jag med Robin, igår så shoppade jag med Carro och en kompis till henne och idag så har Carro varit här och det e hon fortfarande. Vi förbereder oss inför ikväll då vi ska på bio med Carro, Robin och hans kompis. Vi ska först äta middag på Vapiano och sen se Paranormal Activity 2. Haha, jag är verkligen jätterädd inför att se den. Jag har hört att den ska vara jätteläskig! Hjälp.



Aja, det lär säkert bli en väldigt lyckad kväll ändå =)
Nu ska Carro och jag sitta och ha tråkigt i två timmar tills tåget går klockan 18.32.

Hoppas ni får en bra kväll allihopa!

// Elina.




Kommentarer
Postat av: sofiak

lova mig nu att du ska börja blogga fullt ut! ha en bra kväll nu tjejen kramar sofia <3

2010-11-03 @ 17:40:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad vill du skriva?

Trackback
RSS 2.0